Restauracja porażka. Na bajgla z mięsem czekałem 50min i… Dostałem zimne. Obsługa „nic nie może poradzić. W sumie nie wiadomo dlaczego. Ceny jak w dobrej restauracji, serwis mocno przeciętny. Piszę nieczęsto negatywne recenzje ale ta jest w pełni zasłużona.
Główne przejście do toalet wiedzie przez stoliki reasturacji…
Myślę, że w food trackach 100m dalej jest zdecydowanie lepiej.
Bardzo smaczne dania (zamawialiśmy makaron, kotletschabowy i naleśniki), ogromne porcje, ładnie podane. Bardzo dobra kawa. Niewątpliwą atrakcją jest robot – kelner. Obsługa miła i pomocna. Polecam to bistro, w szczególności w trakcie zwiedzania atrakcji Morskiego Centrum Nauki.
Zupa pomidorowa smaczna, cena adekwatna (15zl porcja), lokal w porządku.
Obniżam jednak ocenę za zachowanie obsługi.
Przy płaceniu za posiłek pracownik dotykał panią, która mnie obsługiwała po pośladkach (6 sierpnia około godziny 13) Nie wiem, czy nie zdawali sobie z tego sprawy, że to widzimy, ale było to bardzo niesmaczne. W sumie zepsuło nam to dalszą konsumpcję obiadu.
Ponadto, pani pytała, przy którym stoliku będziemy siedzieć, wskazaliśmy palcem.
Zupy nie przyniesiono, musieliśmy i tak sami po nią iść. Po co zatem pytanie, gdzie siedzimy?
Zamówiłam zupę na którą czekałm 25 min i się nie doczekałam, poprosiłam ją na wynos gdyż zależało mi na czasie i musiałam już wyjść. Z otrzymaniem zupy na wynos był problem bo Pani przy kasie twierdziła że ok a kuchnia że nie można. Zaczęła się kłótnia między pracownikami, Pani przy kasie jawnie narzeka na kuchnie że ją tamta pani denerwuje i nie mogą się dogadać, wylewa swoje żale przy klientach. To jest brak profesjonalizmu i nawet jeśli są w konflikcie nie powinni okazywać tego przy klientach. Pan kelner z bordą jak bosman pali fajki pod drzwiami wejściowymi, sama pale papierosy i umiem powstrzymać się od palenia na czas pracy te 8 godzin.
Plus za bajer z robotem kelnerem.
Ale do poprawy sporo, zelecam więcej profesjolaizmu i pokory. Szczególnie że restauracja jest w tak prestiżowym miejscu jak Morskie Centrum Nauki, by nie robić im wstydu.
Wojciech M. (zweryfikowany) –
Restauracja porażka. Na bajgla z mięsem czekałem 50min i… Dostałem zimne. Obsługa „nic nie może poradzić. W sumie nie wiadomo dlaczego. Ceny jak w dobrej restauracji, serwis mocno przeciętny. Piszę nieczęsto negatywne recenzje ale ta jest w pełni zasłużona.
Główne przejście do toalet wiedzie przez stoliki reasturacji…
Myślę, że w food trackach 100m dalej jest zdecydowanie lepiej.
Google
Anna Ostrowska (zweryfikowany) –
Bardzo smaczne dania (zamawialiśmy makaron, kotletschabowy i naleśniki), ogromne porcje, ładnie podane. Bardzo dobra kawa. Niewątpliwą atrakcją jest robot – kelner. Obsługa miła i pomocna. Polecam to bistro, w szczególności w trakcie zwiedzania atrakcji Morskiego Centrum Nauki.
Google
Honka Szczęśliwa (zweryfikowany) –
Obsługa kelnerska przez robota. U każdego wywoływał uśmiech na twarzy. Jedzenie pyszne. Ogromne porcje. Pyszna lemoniada i kawusia z karmelem.
Google
Aleksandra Skop (zweryfikowany) –
Zupa pomidorowa smaczna, cena adekwatna (15zl porcja), lokal w porządku.
Obniżam jednak ocenę za zachowanie obsługi.
Przy płaceniu za posiłek pracownik dotykał panią, która mnie obsługiwała po pośladkach (6 sierpnia około godziny 13) Nie wiem, czy nie zdawali sobie z tego sprawy, że to widzimy, ale było to bardzo niesmaczne. W sumie zepsuło nam to dalszą konsumpcję obiadu.
Ponadto, pani pytała, przy którym stoliku będziemy siedzieć, wskazaliśmy palcem.
Zupy nie przyniesiono, musieliśmy i tak sami po nią iść. Po co zatem pytanie, gdzie siedzimy?
Google
Joanna (zweryfikowany) –
Zamówiłam zupę na którą czekałm 25 min i się nie doczekałam, poprosiłam ją na wynos gdyż zależało mi na czasie i musiałam już wyjść. Z otrzymaniem zupy na wynos był problem bo Pani przy kasie twierdziła że ok a kuchnia że nie można. Zaczęła się kłótnia między pracownikami, Pani przy kasie jawnie narzeka na kuchnie że ją tamta pani denerwuje i nie mogą się dogadać, wylewa swoje żale przy klientach. To jest brak profesjonalizmu i nawet jeśli są w konflikcie nie powinni okazywać tego przy klientach. Pan kelner z bordą jak bosman pali fajki pod drzwiami wejściowymi, sama pale papierosy i umiem powstrzymać się od palenia na czas pracy te 8 godzin.
Plus za bajer z robotem kelnerem.
Ale do poprawy sporo, zelecam więcej profesjolaizmu i pokory. Szczególnie że restauracja jest w tak prestiżowym miejscu jak Morskie Centrum Nauki, by nie robić im wstydu.
Google