świeżo po remoncie, czysto, produkty poustawiane jak być powinno, miła obsługa, ceny na miejscu, kasa samoobsługowa dostępna prawie zawsze, podkreślone produkty wegańskie na plus, przeceny w jednym miejscu, oby było tak zawsze – nie tylko ze względu na odświeżenie :))
a i zawsze działający automat do oddawania butelek i puszek – ja zgarnęłam 10 żappsów za butelkę :))
The store is clean, and has a fine asortyment. It’s quite big and has space to move around. However, the staff is rather unpleasant. I went there a few times, and encountered two different cashiers; both were dismissive, and inattentive. One of them scoffed and made a fuss when I wanted to use a coupon from the żabka app. The other one was using her phone while scanning my items, so the whole process took a long time. During the pandemic one of the cashiers crapped at my friend for wearing! a mask, pretty strange. It’s a shame that it’s the closest store to the bus/tram station.
Obsługa tego sklepu to jest jakaś tragedia Pani która twierdzila że jest kierowniczka oskarżyła bezpodstawnie o kradzież twierdząc że tak się dzieje. Nie każdy to złodziej. Opryskliwa wredna baba. Omijać ten sklep szerokim łukiem bo każdy potencjalny klient to złodziej
Okropnie nieuprzejma obsługa, ekspedientki nie potrafią nawet odpowiedzieć na proste dzień dobry czy do widzenia.
Sklep nie otwiera się w godzinach w których powinien być otwarty.
Poza tym zdarzały się sytuacje w których klientki odmawiały obsługi czy kłamały mówiąc że terminal do kart płatniczych nie działa gdy ten ewidentnie funkcjonował poprawnie.
Weronika Błaszczyńska (zweryfikowany) –
świeżo po remoncie, czysto, produkty poustawiane jak być powinno, miła obsługa, ceny na miejscu, kasa samoobsługowa dostępna prawie zawsze, podkreślone produkty wegańskie na plus, przeceny w jednym miejscu, oby było tak zawsze – nie tylko ze względu na odświeżenie :))
a i zawsze działający automat do oddawania butelek i puszek – ja zgarnęłam 10 żappsów za butelkę :))
Google
Dominika Borsuk (zweryfikowany) –
The store is clean, and has a fine asortyment. It’s quite big and has space to move around. However, the staff is rather unpleasant. I went there a few times, and encountered two different cashiers; both were dismissive, and inattentive. One of them scoffed and made a fuss when I wanted to use a coupon from the żabka app. The other one was using her phone while scanning my items, so the whole process took a long time. During the pandemic one of the cashiers crapped at my friend for wearing! a mask, pretty strange. It’s a shame that it’s the closest store to the bus/tram station.
Google
Urszula Bandurska (zweryfikowany) –
Obsługa tego sklepu to jest jakaś tragedia Pani która twierdzila że jest kierowniczka oskarżyła bezpodstawnie o kradzież twierdząc że tak się dzieje. Nie każdy to złodziej. Opryskliwa wredna baba. Omijać ten sklep szerokim łukiem bo każdy potencjalny klient to złodziej
Google
Eryk Przysiecki (zweryfikowany) –
W internecie informacja, że otwarte do 22;00 w rzeczywistosci o 21:40 drzwi już zakluczone :/
Google
Mateusz Mikołajewski (zweryfikowany) –
Okropnie nieuprzejma obsługa, ekspedientki nie potrafią nawet odpowiedzieć na proste dzień dobry czy do widzenia.
Sklep nie otwiera się w godzinach w których powinien być otwarty.
Poza tym zdarzały się sytuacje w których klientki odmawiały obsługi czy kłamały mówiąc że terminal do kart płatniczych nie działa gdy ten ewidentnie funkcjonował poprawnie.
Google