Katalog firm
  • Biura księgowe
  • Hotel
  • Mechanik samochodowy
  • Restauracje
  • Salony kosmetyczne
Katalog firm
  • Dla przedsiębiorców
    • Wizytówka premium
    • Artykuł sponsorowany
  • Kontakt z nami
  • Poznaj nas
Menu

Blog 

HomeBlogPage 8
24 paź
Marketing internetowy

User Experience (UX) i User Interface (UI)

  • 9 października, 2024
  • By author-avatar verifly.pl
User Experience (UX) i User Interface (UI) odgrywają kluczową rolę w projektowaniu produktów i usług. Są to dw...

Czytaj dalej

23 paź
Marketing internetowy

Kluczowe elementy skutecznej strony internetowej

  • 7 października, 2024
  • By author-avatar verifly.pl
Strona internetowa jest wizytówką firmy w wirtualnym świecie. Stanowi ona kluczowy element strategii marketing...

Czytaj dalej

22 paź
Marketing internetowy, Prawo

Etyka w marketingu i odpowiedzialność społeczna

  • 7 października, 2024
  • By author-avatar verifly.pl
W dzisiejszym globalnym i konkurencyjnym środowisku biznesowym etyka w marketingu oraz odpowiedzialność społec...

Czytaj dalej

21 paź
Prawo, Marketing internetowy

Ochrona danych osobowych (RODO)

  • 9 października, 2024
  • By author-avatar verifly.pl
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, powszechnie znane jako RODO (Ogólne Rozporządzen...

Czytaj dalej

20 paź
Marketing internetowy, Prawo

Regulacje prawne dotyczące reklamy i promocji

  • 9 października, 2024
  • By author-avatar verifly.pl
W świecie marketingu i reklamy kluczowe jest nie tylko tworzenie skutecznych kampanii, ale także działanie w r...

Czytaj dalej

19 paź
Marketing internetowy, Psychologia

Psychologia konsumenta i jej zastosowanie w marketingu

  • 7 października, 2024
  • By author-avatar verifly.pl
Psychologia konsumenta to dziedzina nauki zajmująca się badaniem procesów myślowych, emocji i zachowań ludzi w...

Czytaj dalej

18 paź
Marketing internetowy

Segmentacja rynku i tworzenie person kupujących

  • 7 października, 2024
  • By author-avatar verifly.pl
W dynamicznym i konkurencyjnym środowisku biznesowym kluczem do skutecznego marketingu jest zrozumienie, kto j...

Czytaj dalej

17 paź
Marketing internetowy

Czynniki wpływające na decyzje zakupowe

  • 7 października, 2024
  • By author-avatar verifly.pl
Decyzje zakupowe konsumentów są wynikiem złożonego procesu, na który wpływa wiele różnorodnych czynników. Zroz...

Czytaj dalej

16 paź
Marketing internetowy

10 przykładów udanych strategii marketingowych

  • 7 października, 2024
  • By author-avatar verifly.pl
Przedstawienie konkretnych przykładów udanych strategii marketingowych pozwala zrozumieć, jak teoria przekłada...

Czytaj dalej

15 paź
Marketing internetowy

Proces tworzenia skutecznej strategii marketingowej

  • 7 października, 2024
  • By author-avatar verifly.pl
Tworzenie skutecznej strategii marketingowej to kluczowy element sukcesu każdej organizacji. Proces ten wymaga...

Czytaj dalej

  • «
  • ‹
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • ›
  • »

Nasza platforma pomaga klientom znaleźć rzetelne opinie o firmach, a przedsiębiorcom – zbudować silną, wiarygodną markę. Dzięki zgromadzeniu wiarygodnych informacji z wielu źródeł w jednym miejscu, pomagamy klientom podejmować pewne i świadome decyzje, a firmom – zwiększać widoczność i reputację wśród właściwych odbiorców.

Kategorie firm

    • Salony kosmetyczne
    • Restauracje
    • Biura księgowe
    • Hotele

Oferta dla firm

    • Wizytówka premium
    • Artykuły sponsorowane

Na skróty

    • Porady
    • Kontakt z nami
    • Obowiązek informacyjny
    • Polityka prywatności
    • Polityka cookies

Kontakt z nami

Masz pytania? Skontaktuj się z nami - pracujemy od poniedziałku do piątku w godz.: 9:00 - 17:00.
  • (+48) 607 807 840
  • Email: kontakt@verifly.pl

© 2025 verifly.pl | Polityka Prywatności | Ustawienia cookies

Treści dostępne na blogu objęte są ochroną prawa autorskiego, a ich kopiowanie, powielanie, dalsze rozpowszechnianie lub inne korzystanie bez wyraźnej zgody autora jest zakazane i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną. W razie zainteresowania licencją na korzystanie z treści, napisz do nas.

Treści dostępne na blogu są prezentacją opinii, poglądów, wiedzy lub doświadczenia autora lub jego rozmówców, ale nie stanowią formy indywidualnego poradnictwa w jakiejkolwiek sprawie. Przed podjęciem decyzji w istotnej dla siebie sprawie zawsze zasięgaj indywidualnej porady specjalisty.

  • Menu
  • Katalog firm
  • Biura księgowe
  • Hotel
  • Mechanik samochodowy
  • Restauracje
  • Salony kosmetyczne
  • Dla przedsiębiorców
    • Wizytówka premium
    • Artykuł sponsorowany
  • Kontakt z nami
  • Poznaj nas
  • Wishlist
  • Compare