Pani obsługująca troszkę starsza dnia 11 sierpnia bardzo nie miła obsługa, stwierdziła ze ja ignoruje a to tylko przez to że nie odpowiedziała panu na odpowiedź (słaba znajomość produktu) więc sam wytłumaczyłem panu gdzie może kupić dany produkt, plus to jak się do mnie odzywała było dość nie miłe. Może nie jakoś chamskie ale nie profesjonalne 🙂
Chciałbym podzielić się moim negatywnym doświadczeniem związanym z obsługą w sklepie Żabka, które niestety jest dalekie od standardów, jakich oczekiwałbym od tego typu placówki. Kilka miesięcy temu, podczas zakupu hot doga, kasjerka pozwoliła sobie na niezwykle nieuprzejmy komentarz, pytając mnie, czy nie mam obiadu w domu. Takie zachowanie jest skandaliczne i świadczy o całkowitym braku profesjonalizmu oraz elementarnego szacunku dla klienta.
Niestety, dziś 25 sierpnia godz 11 miałem kolejną nieprzyjemną sytuację w tym samym sklepie. Podczas wydawania reszty, kasjerka w sposób jawnie lekceważący rzuciła pieniędzmi. Takie traktowanie klientów jest absolutnie niedopuszczalne i karygodne.
Oczekuję, że kierownictwo sklepu podejmie odpowiednie kroki, aby zapewnić, że podobne incydenty nie będą miały miejsca w przyszłości. Żabka powinna dążyć do wysokiego standardu obsługi, a nie tolerować takie rażące uchybienia.
Witam. Byłem wczoraj w żabce. Poprosiłem o zestaw frytki I nuggetsy. Bardzo miła starsza pani w czarnych włosach mnie obsługiwała. Nawet zapytała czy jakiś sos do tego zestawu. A to rzadko spotykane.❤️
CZARNY WRZESNIA (zweryfikowany) –
Milo
Google
Vishal Verma (zweryfikowany) –
Visit it
Google
Antoni Korosacki (zweryfikowany) –
Pani obsługująca troszkę starsza dnia 11 sierpnia bardzo nie miła obsługa, stwierdziła ze ja ignoruje a to tylko przez to że nie odpowiedziała panu na odpowiedź (słaba znajomość produktu) więc sam wytłumaczyłem panu gdzie może kupić dany produkt, plus to jak się do mnie odzywała było dość nie miłe. Może nie jakoś chamskie ale nie profesjonalne 🙂
Google
Igor Czyżewski (zweryfikowany) –
Chciałbym podzielić się moim negatywnym doświadczeniem związanym z obsługą w sklepie Żabka, które niestety jest dalekie od standardów, jakich oczekiwałbym od tego typu placówki. Kilka miesięcy temu, podczas zakupu hot doga, kasjerka pozwoliła sobie na niezwykle nieuprzejmy komentarz, pytając mnie, czy nie mam obiadu w domu. Takie zachowanie jest skandaliczne i świadczy o całkowitym braku profesjonalizmu oraz elementarnego szacunku dla klienta.
Niestety, dziś 25 sierpnia godz 11 miałem kolejną nieprzyjemną sytuację w tym samym sklepie. Podczas wydawania reszty, kasjerka w sposób jawnie lekceważący rzuciła pieniędzmi. Takie traktowanie klientów jest absolutnie niedopuszczalne i karygodne.
Oczekuję, że kierownictwo sklepu podejmie odpowiednie kroki, aby zapewnić, że podobne incydenty nie będą miały miejsca w przyszłości. Żabka powinna dążyć do wysokiego standardu obsługi, a nie tolerować takie rażące uchybienia.
Google
Michał Majchrzak (zweryfikowany) –
Witam. Byłem wczoraj w żabce. Poprosiłem o zestaw frytki I nuggetsy. Bardzo miła starsza pani w czarnych włosach mnie obsługiwała. Nawet zapytała czy jakiś sos do tego zestawu. A to rzadko spotykane.❤️
Google