Żabka | Prosto z pieca

(200 opinii klienta)

Opinie Klientów:

verifly.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy

4.0/5

Na podstawie 200 opinii Google

200 opinii dla Żabka | Prosto z pieca

  1. Weronika Błaszczyńska (zweryfikowany)

    świeżo po remoncie, czysto, produkty poustawiane jak być powinno, miła obsługa, ceny na miejscu, kasa samoobsługowa dostępna prawie zawsze, podkreślone produkty wegańskie na plus, przeceny w jednym miejscu, oby było tak zawsze – nie tylko ze względu na odświeżenie :))

    a i zawsze działający automat do oddawania butelek i puszek – ja zgarnęłam 10 żappsów za butelkę :))

    Źródło opinii:

    Google

  2. Dominika Borsuk (zweryfikowany)

    The store is clean, and has a fine asortyment. It’s quite big and has space to move around. However, the staff is rather unpleasant. I went there a few times, and encountered two different cashiers; both were dismissive, and inattentive. One of them scoffed and made a fuss when I wanted to use a coupon from the żabka app. The other one was using her phone while scanning my items, so the whole process took a long time. During the pandemic one of the cashiers crapped at my friend for wearing! a mask, pretty strange. It’s a shame that it’s the closest store to the bus/tram station.

    Źródło opinii:

    Google

  3. Urszula Bandurska (zweryfikowany)

    Obsługa tego sklepu to jest jakaś tragedia Pani która twierdzila że jest kierowniczka oskarżyła bezpodstawnie o kradzież twierdząc że tak się dzieje. Nie każdy to złodziej. Opryskliwa wredna baba. Omijać ten sklep szerokim łukiem bo każdy potencjalny klient to złodziej

    Źródło opinii:

    Google

  4. Eryk Przysiecki (zweryfikowany)

    W internecie informacja, że otwarte do 22;00 w rzeczywistosci o 21:40 drzwi już zakluczone :/

    Źródło opinii:

    Google

  5. Mateusz Mikołajewski (zweryfikowany)

    Okropnie nieuprzejma obsługa, ekspedientki nie potrafią nawet odpowiedzieć na proste dzień dobry czy do widzenia.
    Sklep nie otwiera się w godzinach w których powinien być otwarty.
    Poza tym zdarzały się sytuacje w których klientki odmawiały obsługi czy kłamały mówiąc że terminal do kart płatniczych nie działa gdy ten ewidentnie funkcjonował poprawnie.

    Źródło opinii:

    Google

Dodaj opinię

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Dane kontaktowe:

Adres: Starołęcka 46, 61-361 Poznań, Poland
Strona www: https://www.zabka.pl/
Telefon: +48 61 856 37 00
E-mail:

Informacje o firmie:

Brak informacji