NIE POLECAM zamawiać z Rollo Kebab Kalisz Dobrzec przez stronę pyszne.pl
W tygodniu podany czas oczekiwania na kebab 1,5 godziny- do przeżycia, chociaż i tak długo. Po 2 godzinach od złożenia zamówienia wykonano około 10 telefonów w odstępach kilku minut każdy. W końcu po blisko 3 godzinach od złożenia zamówienia telefon został odebrany. Kontakt tragiczny.
Chętnie przeczytam odpowiedź na tę opinię jak sytuacja wyglądała ze strony Rollo Kebab Kalisz Dobrzec.
Z supportem pyszne.pl brak kontaktu – jeszcze gorzej.
Zamawiałam rollo, ale było tak suche, że zmieniłam na tortille. Dają mało sosu. Teraz zamawiam tortille amerykańska, ale trzeci raz z rzędu dostałam źle zrobione zamówienie, tzn. bez frytek a z surówką. Za trzecim razem zadzwoniłam z reklamacją i zrobili mi nowe. Probowalam dac szanse, ale to było moje ostatnie zamówienie.
1 Kebab zamówiony o 17 przez aplikację pyszne.pl. po 2,5 godzinie czekania dzwonią do mnie,że zamówienie się przedłuży bo mają jednego dostawcę i mają bardzo dużo zamówień. Po drugiej stronie słuchawki Ukrainka która nie zbyt dobrze mówi po polsku.
Zamówienie nie dojechało, anulowalam je. Brak szacunku do klienta, powinni poinformować odrazu ,napewno nie wrócę i wam też dobrze to radzę
Gigant nigdy nie zawodzi, zawsze wpakowane dużo mięsa, frytek sosów i sera. Obsługa uprzejma, w lokalu czysto. Jeszcze ani razu nie zdarzyła się pomyłka w zamówieniu, zawsze pierwsza klasa. Polecam
Bartosz Abkowicz (zweryfikowany) –
Super 🙂
Google
Ędward Ącki (zweryfikowany) –
NIE POLECAM zamawiać z Rollo Kebab Kalisz Dobrzec przez stronę pyszne.pl
W tygodniu podany czas oczekiwania na kebab 1,5 godziny- do przeżycia, chociaż i tak długo. Po 2 godzinach od złożenia zamówienia wykonano około 10 telefonów w odstępach kilku minut każdy. W końcu po blisko 3 godzinach od złożenia zamówienia telefon został odebrany. Kontakt tragiczny.
Chętnie przeczytam odpowiedź na tę opinię jak sytuacja wyglądała ze strony Rollo Kebab Kalisz Dobrzec.
Z supportem pyszne.pl brak kontaktu – jeszcze gorzej.
Google
Martyna Kaźmierska (zweryfikowany) –
Zamawiałam rollo, ale było tak suche, że zmieniłam na tortille. Dają mało sosu. Teraz zamawiam tortille amerykańska, ale trzeci raz z rzędu dostałam źle zrobione zamówienie, tzn. bez frytek a z surówką. Za trzecim razem zadzwoniłam z reklamacją i zrobili mi nowe. Probowalam dac szanse, ale to było moje ostatnie zamówienie.
Google
Paulina Rytkowska (zweryfikowany) –
1 Kebab zamówiony o 17 przez aplikację pyszne.pl. po 2,5 godzinie czekania dzwonią do mnie,że zamówienie się przedłuży bo mają jednego dostawcę i mają bardzo dużo zamówień. Po drugiej stronie słuchawki Ukrainka która nie zbyt dobrze mówi po polsku.
Zamówienie nie dojechało, anulowalam je. Brak szacunku do klienta, powinni poinformować odrazu ,napewno nie wrócę i wam też dobrze to radzę
Google
Maksymilian Frąszczak (zweryfikowany) –
Gigant nigdy nie zawodzi, zawsze wpakowane dużo mięsa, frytek sosów i sera. Obsługa uprzejma, w lokalu czysto. Jeszcze ani razu nie zdarzyła się pomyłka w zamówieniu, zawsze pierwsza klasa. Polecam
Google