Miła obsługa ,duży wybór ,dobra lokalizacja przy marinach ,obok przystanek komunikacji miejskiej ,mają też na ciepło różne dania z pieca,otwarte także w niedzielę i święta
To chyba najlepsza żabka, w której bylem .Personel sympatyczny ,ciepłe dania (fast food) .Ale co czyni ta żabkę wyjątkowa to ze jest w malowniczym miejscu Mariny Areoklubu. Polecam
3 Maja, godzina 9 rano obawiałem się że Wszystko będzie zamknięte ALE nie tym razem Sklep otwarty, zatowarany obsługa przemiła, uśmiechnięta. Obsługa 10/10
Inspekcja Handlowa i rzecznik konsumentów zgodnie uznali, że brak reszty do wydania nie jest problemem kupującego, ale sprzedawcy, mającego obowiązek przyjąć płatność i wydać resztę. Brak drobnych nie stanowi bowiem uzasadnienia odmowy sprzedaży, za co grozi grzywna od 20 do 5000 zł.
Robert R. (zweryfikowany) –
Miła obsługa ,duży wybór ,dobra lokalizacja przy marinach ,obok przystanek komunikacji miejskiej ,mają też na ciepło różne dania z pieca,otwarte także w niedzielę i święta
Google
Piotr 89 (zweryfikowany) –
To chyba najlepsza żabka, w której bylem .Personel sympatyczny ,ciepłe dania (fast food) .Ale co czyni ta żabkę wyjątkowa to ze jest w malowniczym miejscu Mariny Areoklubu. Polecam
Google
RUMI PL (zweryfikowany) –
3 Maja, godzina 9 rano obawiałem się że Wszystko będzie zamknięte ALE nie tym razem Sklep otwarty, zatowarany obsługa przemiła, uśmiechnięta. Obsługa 10/10
Google
Piotr S (zweryfikowany) –
Inspekcja Handlowa i rzecznik konsumentów zgodnie uznali, że brak reszty do wydania nie jest problemem kupującego, ale sprzedawcy, mającego obowiązek przyjąć płatność i wydać resztę. Brak drobnych nie stanowi bowiem uzasadnienia odmowy sprzedaży, za co grozi grzywna od 20 do 5000 zł.
Google
Magdalena Luczek (zweryfikowany) –
Absolutely lovely staff. Always friendly and smiley.
Google